Vývoj výkupního systému použitého zboží pro Mobil Pohotovost

Společnosti Mobil Pohotovost se v druhé polovině roku 2011 otevřela možnost spolupráce se společností Telefónica Czech Republic. Nabídka spolupráce obsahovala výkup mobilních telefonů od koncových zákazníků ve značkových pobočkách operátora O2 jménem společnosti Mobil Pohotovost. V souvislosti s touto potřebou poptala společnost Mobil Pohotovost u OLC Systems výrobu webové aplikace, která by agendu výkupu mobilních telefonů zaštítila a zajistila evidenci všech potřebných procesů.

„Na vývoj požadované aplikace bylo k dispozici jen pár měsíců, ale díky vlastnímu vývojovému jádru a dlouhodobé spolupráci naší dceřiné společnosti IZON se společností Mobil Pohotovost jsme aplikaci včas dokončili a uvedli do rutinního provozu.“

David Pokorný
Managing Director
OLC Systems s.r.o.

Více než 1000 uživatelů na více než 200 pobočkách operátora O2 v České republice začalo výkupní aplikaci společnosti Mobil Pohotovost pravidelně používat na začátku roku 2012. Mobil Pohotovost se později na základě dobré zkušenosti rozhodla aplikaci dále rozšířit o nové funkce (univerzální výkup různého zboží, např. notebooků; podporu více jazyků apod.) a rozšířit její využití i pro jiné partnery (Apple, Vodafone a další).

Klíčové požadavky na výkupní aplikaci Mobil Pohotovost:

  • dostupnost aplikace odkudkoli online bez nutnosti instalovat další software do klientských počítačů;
  • online hodnocení stavu zboží na základě stanovených parametrů (srážky z výkupní ceny dle poškození);
  • uživatelsky jednoduchý a přehledný průběh výkupu s ohledem na zákonné požadavky;
  • evidence vykoupeného zboží;
  • důraz na bezpečnost dat, ochrana osobních údajů uživatelů a zákazníků, přístup jen ověřeným uživatelům na základě přístupových práv a správa těchto uživatelů;
  • napojení na interní systém Mobil Pohotovost a online aktualizace zboží a ceníku.

„Rychlé vytvoření výkupní aplikace bylo pro nás klíčové pro další rozvoj našich aktivit. Kromě splnění požadovaného termínu oceňuji také aktivní přístup OLC Systems k řešení procesních problémů, které se v průběhu vývoje objevili. Odezva od našich partnerů, kteří aplikaci využívají, je více než kladná.“

Alexandr Soukup
Managing Director
Mobil Pohotovost GSM s.r.o.

OLC Systems nejen vyvinula výkupní systém, ale poskytuje k němu i uživatelskou a technickou podporu včetně zaškolení nových uživatelů a potřebné uživatelské dokumentace.

Použité technologie:

  • Microsoft SQL server 2008;
  • programovací jazyk PHP;
  • Microsoft Internet Information Services (IIS) 8.

Kdo je kdo?

Mobil Pohotovost GSM s.r.o. je významným maloobchodním prodejcem spotřební elektroniky v České republice. Soustředí se na sortiment mobilních telefonů a tabletů, jejich příslušenství a servis, notebooky a jejich příslušenství. S obratem více než 750 mil. Kč (rok 2013), dvanácti kamennými prodejnami a eShopem se řadí mezi největší takto specializované společnosti na trhu v České republice.

Společnost OLC systems s r.o. vznikla v roce 2000 jako ryze česká softwarová společnost. V současné době zaměstnává více než 25 zkušených vývojářů, kteří jsou schopni kvalitně a efektivně vyvinout a dlouhodobě udržovat jakékoli softwarové řešení od jednoduché aplikace až po komplexní informační systémy. Software vyvinutý OLC Systems používají zákazníci nejen v Evropě, ale i v Severní Americe a Asii. OLC Systems je dále stoprocentním vlastníkem online marketingové agentury IZON s.r.o. a e-learningové společnosti NET UNIVERSITY s.r.o.